Administratie is meer dan cijfers bijhouden. Het geeft inzicht, zorgt voor rust en helpt je bedrijf groeien. Administratiekantoor Van Pinxteren staat klaar voor ZZP’ers en MKB-ondernemers die grip willen op hun financiën. Persoonlijk contact, maatwerk en kwaliteit staan centraal. Geen standaard aanpak, maar een oplossing die past bij jouw situatie. Dankzij meer dan 12 jaar ervaring en een breed klantenbestand – van bouwbedrijven tot coaches en zorgverleners – weten we wat ondernemers nodig hebben. We werken zonder collectief uitstel voor inkomstenbelasting, zodat je administratie altijd actueel is. Veel van onze klanten komen via mond-tot-mondreclame. Dat zegt genoeg.
Wij werken met starters en ervaren ondernemers in uiteenlopende sectoren, zoals bouwbedrijven, kinderopvang, coaches en zorgverleners, psychologen, autorijscholen en installateurs
Historie AKVP
Administratiekantoor Van Pinxteren werd in 2016 opgericht door Charlotte van Pinxteren. Haar passie voor administratie begon al vroeg. Ze keek mee met haar moeder en volgde opleidingen in MBO Administratie, HBO Bedrijfseconomie en HBO Associate Degree Accountancy. Tijdens haar stage bij een accountantskantoor deed ze waardevolle ervaring op en ze werkt nog steeds met hen samen voor specialistisch advies. In 2016 startte Charlotte als zelfstandige en inmiddels heeft zij een bestand van meer dan 100 klanten en meer dan 12 jaar ervaring in het vak.
Tel hierbij haar passie voor paardrijden, enthousiasme als EHBO’er en vaste vrijwilliger bij Okie Dokie Dorp op en je begrijpt dat begeleiden in haar DNA zit. Bij Administratiekantoor Van Pinxteren nemen ze de tijd om jouw administratie begrijpelijk te maken en ze denken graag met je mee.
Onze werkwijze
- We starten altijd met een vrijblijvend intakegesprek om jouw situatie en wensen in kaart te brengen. Zo kunnen we kijken hoe we je het beste kunnen helpen.
- We helpen je inzicht te krijgen in je geldstromen en analyseren deze samen. Wij hebben geen standaard oplossingen, we stemmen af op jouw persoonlijke situatie.
- Naast de jaarlijkse jaarrekening kunnen we op aanvraag aanvullende rapportages verzorgen, zoals winst- en verliesoverzichten en prognoses. Handig voor bijvoorbeeld een hypotheekaanvraag of investeringsbeslissingen.
- We maken geen vaste prijsafspraken. We hanteren een eerlijke prijs gebaseerd op de hoeveelheid werk. Hoe netter je administratie is aangeleverd, hoe minder tijd en kosten dit met zich meebrengt. Een ‘schoenendoos’-administratie verwerken kost meer dan een goed geordende map.
- Persoonlijk contact vinden wij belangrijk. Wij zijn regelmatig bij onze klanten om samen door de administratie te gaan. Zo zorgen we dat er geen fiscale voordelen over het hoofd worden gezien.
- Zie ons als je financieel sparringpartner. Valt er iets op in je administratie? Dan nemen we contact op en denken met je mee met een proactief advies.
Of je nu als ondernemer je bedrijf wilt laten groeien of als particulier zeker wilt weten dat je geen voordelen misloopt, wij helpen je graag. Neem contact op en ontdek wat we voor je kunnen betekenen!